May 13, 2012

KEEP CALM AND HAKUNA MATATA.

Ranní probuzení? Bez komentáře, už jen proto, že jsem nemohla mluvit, a když jsem se o to pokoušela, zněla jsem jako když někdo tahá kočku za ocas. Blíží se mi ročníkové zkoušky, takže se toho do sebe snažím nasoukat co nejvíce. Každopádně 18 oboustranných A4 budu mít zanedlouho (do středy! -__________- ) v malíčku. Fotím pořád tu a samou holčinu (baví mě to, a ne že ne [to není ironie]) a plánuju si, že po 22. květnu vyrazím do světa fotit ostatní. Že bych se tím chtěla živit? ANO, chtěla, ale prosadit se v dnešní době je velmi těžké. Za 1. mi je přeci jen 16 a za 2. jsem nikdy nestudovala fotografii, a ani její historii (ačkoli mě to velmi zajímá). Chtěla jsem na fotografickou do Prahy, ale jelikož jsem se pracně dostala na gymnázium, kde momentálně studuji už pátým rokem, tak to nechci vzdávat a jít na jinou školu, už jen z toho důvodu, že bych se na gympl zpětně asi nedostala. Uvidím, co bude dál, třeba najdu nějakou dobrou vejšku, kam se dostanu, bavila by mě i grafika a design.. Jenže problém dnešních škol je také ten, že ne všude vás přijmou a když už jo, tak je to buď nějaká zvláštní škola se zvláštními požadavky nebo soukromka, která si za to účtuje pěknej balík.
Nesmím to zase tolik hrotit, přeci jen jsou předemnou ještě 3 roky na gymplu, který si musím řádně užít) (pracuji na tom nad mým univerzálním sešitem z literatury :D)

No comments:

Post a Comment